Administrer informasjonskapsler

Sjekk med annonsør 4 Høystandardtomter på Ellingsæter ca. 900 moh. - Kun 2 timer fra Oslo. Høyt og fritt med utsikt mot

Endret: August 18, 2015
  • Sted: Sør-Aurdal, Sør-Aurdal

Beliggenhet Tomt nr. 5 ligger ca. 895 moh. Tomt nr. 6 ligger ca. 905 moh. Tomt nr. 8 ligger ca. 910 moh. Tomt nr. 9 ligger ca. 910 moh. Høystandardtomter beliggende høyt, fritt og solvendt med flott utsikt til fjella ca. 900 moh., ved Ellingsæter på Bagn Vestås i Sør-Aurdal. Området har et flott og vidstrakt høyfjellsterreng og ligger mellom Bagn i Valdres og Gol i Hallingdal. Flott for et aktivt friluftsliv hele året. Her finnes flere muligheter for fiske, jakt, sykkel- og fotturer. Vinterstid er området vanligvis snørikt og det er mange mil med oppkjørte langrennsløyper. Tilgang til skiløyper like ved eiendommen. Ellingsæter som ligger i nærheten, har en liten butikk og et hyggelig serveringssted. Det er kort kjøreavstand til Bagn, kommunesenteret i Sør-Aurdal (ca. 13 km), Gol (ca. 35 km) Valdres Alpinsenter (ca. 30 km) Dette fritidsstedet kan man benytte hyppig i helgene da det ligger bare ca. 2 timers kjøring fra Oslo. Adkomst Fra Oslo: Kjør til Sandvika og følg E16 ca. 14 mil til Bagn i Valdres. Ta av til venstre ved Valdrestunet og pånytt til venstre etter ca. 100 meter mot Bagn Vestås og Ellingsæter. Følg bomveien oppover ca. 9,7 km gjennom bom (kr. 30) og fortsett ca. 3,4 km så vidt forbi Ellingsæter. Ta opp til høyre og følg denne grusveien oppover i hyttefeltet ca. 1 km. Man får nå tomt 5, 8 og 9 på høyre hånd og tomt 6 på venstre hånd. Tomt nr. 5 ligger på følgende koordinater: Nord: 60.76618791 Øst: 9.42950162 De tre andre tomtene ligger videre oppover mot enden av feltet. Se ellers vedlagt kartskisse. Tomten Tomt nr. 5 med gnr. 37, bnr. 130 er på 1.445,9 kvm Tomt nr. 6 med gnr. 37, bnr. 131 er på 1.555,1 kvm Tomt nr. 8 med gnr. 37, bnr. 132 er på 1.040,1 kvm Tomt nr. 9 med gnr. 37, bnr. 133 er på 1.012,7 kvm Tomtearealene er hentet fra matrikkelbrev for de fire tomtene tinglyst 03.10.2013. Se vedlegg. Oppmålte flotte naturtomter på Bøven/Ellingsæter. Tomtene har attraktiv beliggenhet på toppen av regulert område. Grenser til store urørte natur- og friområder/LNF-områder. Tomtene er flate til lett skrånende og bevokst med gress, lyng og noe barskog. Gode solforhold og unik utsikt! Parkering På egen tomt hele året. Diverse Det er fremlagt strøm til tomtegrenser. Anleggsbidrag ca. kr 80.000,- inkl. mva. pr. tomt. NB! Dette er allerede betalt av selger og er inkludert i tomteprisen! Ny eier må selv besørge graving frem og installering av strøm i hytta samt bære kostnadene dette medfører. Pris på dette er ikke nærmere undersøkt.

Kontakt selger Del

Rating:

Nyttig informasjon

• Unngå svindel ved å handle lokalt eller benytt PayPal som betalingsmiddel
  • Aldri betal med Moneygram eller andre anonyme betalingstjenester
  • Bruk sunn fornuft. Virker et tilbud for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det.
  • Dette nettstedet er ikke involvert i noen transaksjoner. Vi håndterer ikke betalinger eller forsendelser.