Administrer informasjonskapsler

Sjekk med annonsør Fagerfjell - Blåberg - Nyere hytte med 1,5 mål eiertomt - Helårs turløyper/skiløyper i umiddelbar næ

Endret: August 24, 2015
  • Sted: Flesberg, Flesberg

Innhold Flott relativt nyoppført hytte med fin usjenert og solrik beliggenhet på Fagerjell. Hytta har en romslig eiertomt på ca. 1,5 mål og har helårsvei helt fram til eiendommen. Flott hytte som bør sees! Hytta er bygget over 2 plan og inneholder: 1. etg: P-rom: Entre/hall med trapp, 2 soverom, bad/wc, stue med utgang til terrasse og åpen kjøkkenløsning. S-rom: Utvendig bod ved inngang, en innvendig bod og teknisk rom. 2. etg: P-rom: Loftstue med trapp og soverom. Delvis overbygget inngangsparti/terrasse på 46 kvm. Gode parkeringsmuligheter på egen tomt. Hytta selges møblert. Standard Nyoppført hytte med god standard på innredning og utstyr. Hytta er bygget i 2012 og fremstår som nærmest ny og ubrukt. Innlagt strøm og vann med kjørevei helt frem til døra. Kjøkken: Hvit, profilert kjøkkeninnredning med bra skap-plass. Stål oppvaskkum/ beslag. Ventilasjonshette. Vera komfyr. Kjøleskap. Ventilasjonshette. Forberedt for å kunne montere oppvaskmaskin. Bad: WC, dusjkabinett, servant på servantskap, speil med lys. Avtrekksvifte i vegg. Forberedt plass for vaskemaskin. Gulv: I 1. etasje er det hovedsakelig laminatgulv. Helsveiset vinylbelegg på bad og teknisk rom. Lakkerte furugulv i 2. etasje. Murgulv i utvendig bod. Vegger: På innvendige vegger er det hovedsakelig beiset panel. Panel i bod. Ferdigbehandlede panelplater på bad og på teknisk rom. I utvendig bod er det dels plater/dels isolasjon. Himling: I himlinger er det beiset panel/panel. Det er lagt trekkerør for fiberkabel fra el-verkskap ute ved hovedtrasee for strøm og helt inn på teknisk rom i hytta iflg. selger. Beliggenhet Eiendommen ligger syd/vestvendt og solrikt til, med noe utsikt mot fjellet, i et område med spredt hyttebebyggelse ved Krakmyrene/Blåberg. Dels eldre/dels nye hytter/tomter i området. Bilvei helt frem til eiendom/bygning. Flott helårs turterreng, og oppkjørte skiløyper i området. Adkomst Felles privat bomvei. Kjør FV 40 fra Kongsberg retning Geilo og kjør av til venstre før Svene bru og følg vestsideveien oppover langs Numedalslågen hele veien. Det er 2 oppkjøringer til hytta; Den første man kommer til sørfra er Fagerfjellveien (skilt Fagerfjell). Følg veien (bomvei kr. 60,-) og kjør opp forbi demning til kryss hvor man svinger til høyre mot Blåberg. Kjør så fram til Blåberg kafe og camping, hvor man svinger til høyre og kjører ca. 2 km. Sving så til venstre inn Krakmyrveien gjennom gammel bom, kjør ca. 500 meter, ta til høyre og kjør ca. 100 meter til lite tjern. Ta så til høyre, for så å svinge til venstre med ankomst til hytta. Alternativ 2; adkomst via Juvenesveien, her står det skilt til Blåberg kafe. Kjør veien helt opp til toppen ( bratte bakker) ca. 3,2 km. Ta til høyre inn Krakmyrveien, kjør ca. 500 meter, for så å ta til høyre. Kjør ca.100 meter, ta til høyre ved tjern så til venstre med ankomst til hytta. Tomtebeskrivelse Eiendom/tomt er hovedsakelig naturtomt med lyng, busker og trær. Gruslagt adkomstvei, og singel i gårdsplass/langs bygning. Vei, vann og kloakk Felles privat bomvei. Borrevann/dypboret etter vann på egen tomt. Felles privat avløpsanlegg. Byggmåte Isolete ringmurselementer på kult/singel. Lagt markisolasjon utvendig langs mur/bygning. Saltak tekket med profilerte stål takpanner. Plastbelagte stål takrenner, nedløp og israftbeslag. Bindingsverk isolert med 20 cm. isolasjon. Utvendig stående beiset lektepanel. 3-lags isolerglass i vinduer. (Med utvendig løse sprosser). Terrassedør med 3-lags glass i stue. Ytterdør med 2-lags energiglass i entre og i bod. Isolert trebjelkelag/tresperrer i etasjeskille/himling. (Godt isolert/utført etter TEK 2010). Opplysningene er gitt iht. takstrapport datert 09.09.2014 utført av Jan Einar Sjødal. Energimerking Energimerke D og oppvarmingskarakter ORANSJE Kjøpsbetingelser Avtale om kjøp skjer i henhold til de avtalebetingelser som fremgår av komplett salgsprospekt. Regulering Eiendommen omfattes av reguleringsplan Haukeli - 2007 hvor formålet er fritidsbebyggelse. Reguleringsplan ligger vedlagt salgsoppgaven og reguleringsbestemmelsene utleveres etter forespørsel. Fyring / Oppvarming Vedfyring og elektrisk oppvarming. El-varmekabel på bad. Varmefolie i gulv i entre/hall, stue og kjøkken.

Kontakt selger Del

Rating:

Nyttig informasjon

• Unngå svindel ved å handle lokalt eller benytt PayPal som betalingsmiddel
  • Aldri betal med Moneygram eller andre anonyme betalingstjenester
  • Bruk sunn fornuft. Virker et tilbud for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det.
  • Dette nettstedet er ikke involvert i noen transaksjoner. Vi håndterer ikke betalinger eller forsendelser.