Administrer informasjonskapsler

Sjekk med annonsør GOLSFJELLET / HALLINGHOVDA - Hytte beliggende i flott fjellområde. 4 soverom, innlagt strøm, sommer-

Endret: August 16, 2015
  • Sted: Nord-Aurdal, Nord-Aurdal

Innhold vf/gang, toalettrom og bod, vaskerom, kjøkken med spiseplass, stue, 3 soverom og tv-stue/soverom. Standard Eksempel på materialvalg: Gulv: furugulv, gulvbelegg og tepper. Vegg: panel. Himling: panel. Synlige treåser i stue. Hytten fremstår som godt vedlikeholdt og den er det siste året beiset utvendig. Kjøkken: Innredning i furu med benkeplass, underskap og noe overskap. Nedfelt kum i benkeplaten. Stue: Lys og trivelig stue med utgang til overbygget terrasse. Fra stue er det flott utsikt mot fjellene rundt. Soverom: Hytten har i dag 3 soverom samt en tv-stue som kan brukes som soverom. Noe skapplass på soverommene. Beliggenhet Eiendommen er fint beliggende ved Hallinghovda nær Sanderstølen, ca. 920 m.o.h. Eiendommen har gode solforhold og flott utsikt mot bl.a. Nystølsvarden, Nystølfjellet, Hallingskarvet, Golsfjellet, Skogshorn og Jotunheimen. Området er et godt utgangspunkt for aktiviteter sommer som vinter. Preparerte skiløyper finnes ca. 100 meter fra eiendommen, som er tilknyttet løypenett mot bl.a. Sanderstølen, Nystølfjellet, Søråsen og Golsfjellet. Videre er det mange tilrettelagte sykkelstier i området, som går forbi eiendommen. Området kan også by på gode muligheter for fotturer. Fiskemuligheter i bl.a. Tisleielva. Viser til vedlagte sykkel- og skikart. Golsfjellet med mange hoteller som tilbyr mat- og drikkeservering, samt alpinanlegg ved Storefjell, Bualie og Brattstølen som ligger ca. 10 - 15 minutters kjøretur fra eiendommen. Fagernes og Valdres Alpinsenter ligger ca. 20-30 minutters kjøretur unna. Adkomst Følg RV. 51 fra Gol eller Fagernes. Ved Sanderstølen svinger man av. Følg vegen forbi hotellet og følg vegen videre innover i ca. 2 km. Hol i krysset til høyre. Følg vegen videre ca. 700 meter og hold til venstre. Følg vegen i ca. 400 meter og ta opp til venstre, gjennom bom. Følg vegen vider ca. 150 meter og ta av til høyre. Hytten ligger i enden av denne veien. Hytten er skiltet med plakat fra Eiendomsmegler 1 Tomtebeskrivelse Tomten ligger i lett skrånende terreng. tomten består hovedsakelig av naturtomt. Vei, vann og kloakk Hytten har ikke innlagt vann eller avløp. Det er felles vann med nabo med manuell pumpe. Avløp fra vask på kjøkken og baderom, går til terreng. Toalettrom med elektrisk forbrenningstoalett. Byggmåte Støpt ringmur i betong. Bjelkelag av tre. Yttervegger i reisverk kledd med panel. Taket er dekket med stålplater. Støpt ringmur i betong. Bjelkelag av tre. Yttervegger i reisverk kledd med panel. Taket er dekket med stålplater. Kjøpsbetingelser Avtale om kjøp skjer i henhold til de avtalebetingelser som fremgår av komplett salgsprospekt. Regulering Eiendommen ligger i Kommuneplanens arealdel - utmarksdel 1995, LNF-2. Planen er under revidering. Fyring / Oppvarming Strøm, peis og olje/parafinfyr.

Kontakt selger Del

Rating:

Nyttig informasjon

• Unngå svindel ved å handle lokalt eller benytt PayPal som betalingsmiddel
  • Aldri betal med Moneygram eller andre anonyme betalingstjenester
  • Bruk sunn fornuft. Virker et tilbud for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det.
  • Dette nettstedet er ikke involvert i noen transaksjoner. Vi håndterer ikke betalinger eller forsendelser.