Administrer informasjonskapsler

Sjekk med annonsør Hafjell - Tomt med fantastisk beliggenhet. Ski inn/ut i Kringelåslia.

Endret: August 20, 2015
  • Sted: Øyer, Øyer

Beliggenhet Meget god beliggenhet med panoramautsikt utover mot Gudbrandsdalen og fjellene rundt. Meget gode solforhold. Dette er et godt utgangspunkt enten man skal kjøre alpint i Hafjell eller man vil opp på fjellet for å gå langrenn. Adkomst Ta av fra E-6 i Øyer sør og følg skilter til Hafjelltoppen. Etter å ha kjørt gjennom bommen (Bomavgift kr 40,-) følger man vegen oppover og tar første innkjøring til venstre. Her er det stor fin murt portal inn til Geitryggen og Hafjelltoppen Fjellgrend. Følg denne vegen innover og holdt til høyre forbi leilighetsanlegget og videre oppover. Tomta ligger på høyre side i siste svingen opp mot toppen. Tomten Vestvendt naturtomt i skrånende terreng. Flott utsikt og meget gode lys- og solforhold. Parkering Det skal settes av areal til 2 biloppstillingsplasser. Diverse Det er pliktig medlemskap i Hytteeierforening.

Kontakt selger Del

Rating:

Nyttig informasjon

• Unngå svindel ved å handle lokalt eller benytt PayPal som betalingsmiddel
  • Aldri betal med Moneygram eller andre anonyme betalingstjenester
  • Bruk sunn fornuft. Virker et tilbud for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det.
  • Dette nettstedet er ikke involvert i noen transaksjoner. Vi håndterer ikke betalinger eller forsendelser.

Relaterte annonser

Bungalow til leie i Playa del ingles
    Feriebolig utleie - (Øyer) - Sjekk med annonsør

Bad: 1 Møblert: Ja Kjæledyr: Nei Megler honorar: Nei Flot bungalow med 3 soverom til leie i Playa del ingles.

Øyer - Velholdt enebolig med flott utsikt i Midtbygda
    Eiendom - (Øyer) - Sjekk med annonsør

Innhold 1. etg.: Entré, gang/trappegang, bad, 2 soverom, tv-stue, kjøkken med spiseplass og stue med utgang til 58 kvm terrasse. U. etg.: Trappegang, gang, bad, vaskerom, matbod, bod, soverom, kontor/soverom og oppholdsrom. Se vedlagte planskisser f...

HAFJELLTOPPEN - Eksklusiv 4-roms leilighet - fantastisk beliggenhet ved Ilsetra.

Innhold 4-roms fritidsleilighet i bygg med 8 leiligheter. Leiligheten ligger i byggets første etasje og har følgende innhold: vindfang/gang, bad/wc, badstue, 3 soverom hvorav et har innenforliggende bad/wc, kjøkken, stue og spisestue med utgang til ...