Administrer informasjonskapsler

Sjekk med annonsør Meget flott hytte - Hytte med sjel og god plass, med flott beliggenhet

Endret: August 22, 2015
  • Sted: Ål, Ål

Innhold 1. etg. Entre, gang, 2 soverom, bod, badstue, wc, teknisk rom/ vaskerom, trappeløp. 1 1/2.etg. Stue, spisestue, kjøkken med spiseplass og bod. 2. etg. Trappegang, 2 soverom, hvor det ene er mastersoverom, med hybelkjøkken, peisovn og balkong og wc. Standard Eiendommen framstår som meget godt vedlikeholdt. Den ble påbygd i 2005. Samtidig bel den gamle delen modernisert, etterisolert, nye vinduer og ytterkledning. Den eldste delen er satt på ringmur av betong, på den nye delen er det armert betongplate. Veggene er satt opp i reisverk, kledd utvendig med panel. Saltak av tre, tekket med torv. Dersom annet ikke fremgår av salgsoppgaven medfølger kun integrerte hvitevarer. Beliggenhet Hytta ligger fantastisk til nær Bergsjø og øverste deli Skarslia på 1050moh. Fra eiendommen er det storslagen utsikt mot: Hallingskarvet, Reineskarvet og Skarveheimen. Skarslia ligger i Bergsjøområdet i Ål i Hallingdal. Bergsjø byr på et fantastisk flott høyfjellsområde med nærhet til topper som Reinskarvet 1791 moh. Her ligger alt tilrette for fine helårsaktiviteter og meget gode muligheter for blant annet: Sykling, fotturer og toppturer, fiske, jakt, ridning, båtturer, kano og kajakkpadling med mer. Vinterstid er det et godt utbygd langrennsnett og fint for lette til avanserte toppturer. Bergsjø er også godt kjent for de som liker Kitesurfing. Hytta ligger ski inn / ut til langrenn og alpint. Det er kun 300 meter fra toppen av Skarslia Ski og Akesenter som har 2 flotte akebakker, skibakker, barneskiområde og kafeteria. Ål skisenter ligger ca 17 km lenger ned i dalen. Til Ål sentrum er det ca 26 km. Les mer på www.bergsjo.no Oppvarming Fastmonterte varmekilder som var i boligen under visning medfølger. Adkomst Fra Oslo: Følg RV7 vestover mot Ål. Ca 3 km før avkjøringen til Ål ta av til høyre mot Bergsjø inn på FV 244. Kommer en vestfra så kjør forbi Ål og ta til venstre inn på FV 244. Følg FV 244 oppover forbi Ål skisenter i tilsammen ca 23 km og ta opp til høyre inn i Skarslia hytteområde. Hold til høyre i første kryss og til venstre i neste. Kjør så 100 meter og ta til høyre opp bakke og følg denne veien i ca 400 meter over toppen og ta så til venstre og hytta ligger oppe til venstre. Siste delen av veien er låst med bom. Denne låses opp ved visning. Normal kjøretid fra Sandvika er 2 timer og 50 minutter. Tomten Naturtomt, med gruset adkomst og gruset parkeringsplass. Parkering På tomten.

Kontakt selger Del

Rating:

Nyttig informasjon

• Unngå svindel ved å handle lokalt eller benytt PayPal som betalingsmiddel
  • Aldri betal med Moneygram eller andre anonyme betalingstjenester
  • Bruk sunn fornuft. Virker et tilbud for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det.
  • Dette nettstedet er ikke involvert i noen transaksjoner. Vi håndterer ikke betalinger eller forsendelser.