Administrer informasjonskapsler

Sjekk med annonsør Nissedal - Vehustjønn på Nesheia Sjarmerende og vellutstyrt hytte med skjermet beliggenhet med flott

Endret: August 16, 2015
  • Sted: Nissedal, Nissedal

Standard Hytta fremstår med meget god standard og er godt vedlikeholdt. Pene overflater og en godt utnyttet planløsning som gir en meget koselig og lun hytte, samt en god romfølelse.StueHeltre gulv, liggende tømmerpanel på vegger og panel i tak. God takhøyde som gir en god romfølelse. Romslig med plass til spisestue og salong. Koselig peisovn plassert fint til i stua. Utgang til overbygd terrasse.KjøkkenÅpen kjøkkenløsning mot stue. Pen heltre innredning med god skap- og benkplass. Gasskomfyr og kjøleslap som medfølger hytta. Et meget praktisk kjøkken.3 soveromPanel på soverommene, heltre gulv og panel i tak.Hovedsoverommet har dobbeltseng. De andre to soverommene har køyesenger, det ene med 120 cm bredde seng nede, og det andre med to ordinære køyesenger.HemsKoselig hems med mulighet for soveplasser. Heltregulv, panel på vegger og panel i tak.Bad/toalettromFint bad med heltre innredning med heldekkende servantplate og god skapplass. Heltregulv, panel på vegger og i himling. Dusjkabinett med opplegg til oppvarmet vann via gassoppvarming. Snurredo.VindfangPraktisk entrè med plass til sko og yttertøy. Heltre gulv, panel på vegger og i himling.BodInnvendig bod med lagringsplass.Utvendig bodPraktisk utebod med god oppbevaringsplass. Hylleopplegg.Av inventar og løsøre vil gjenværende tilfalle kjøper med unntak av noe personlige eiendeler. Beliggenhet Vehustjønn på Nesheia ligger midt mellom Gautefall og Vrådal. Hytta ligger vakkert og usjenert til i Vehustjønn hyttegrend ca. 530 m.o.h. Fantastiske solforhold fra morgen til kveld. Idyllisk utsikt fra hytta utover vann og fjellheimen rundt, bl.a. til Nisser, Vehustjønn og Skornetten. En har den flotte naturen i Nissedal rett på utsiden av døren. Her får man en koselig og praktisk helårshytte!Hyttefeltet Vehustjønn er et rolig og barnevennlig hyttefelt. Området har flere småvann med gode fiskemuligheter og fine bademuligheter. Vehustjønna ligger rett ved hytta hvor en kan ha liten båt med elektrisk motor, samt fine badeplasser. Mange turstier i nærområdet og fine bærområder. Det er tilknyttet turstier og skiløype til Kyrkjebygdheia hvor det også er meget fine turterreng både sommer og vinter. Se også turkartet bak i salgsoppgaven. Ca. 10 min kjøring ned til Nisser med flotte steder for bad og fiske. Innsjøen har idylliske sandstrender og svaberg.Både Nissedal og Vrådal har herlige turstier, sykkelstier, løyper og muligheter for klatring. Svaklatringen i Nissedal er viden kjent, med de enorme områdene med duvende svaberg som byr på unike muligheter, også for stisykling.Populære Jettegrytene ligger innen ca. 30 min kjøring. Dette er et område på300 meter, med gryter og sklier, som et naturlig sommerland. Vannet har formet et stort stykke kunstverk sør i Nissedal. Dette er en yndet og populær badeplass.Naturen har mye å by på for en friluftsglad eier av fritidseiendommen! Området er perfekt for den aktive som liker å ferdes i naturen og ha en hytte som er praktisk.Hytta ligger ca. 30 min. kjøring fra Vrådal skisenter. Hvor de har flotte skitilbud, både alpint, snowboard og langrenn. Skisenteret tilbyr bl.a. skiskole, barneområder, akebakker, terrengpark, skiutleie, serving og afterski. Ved skisenterert er det oppkjørte skiløyper med mange løyper av ulike lengder å velge mellom. Et variert og flott terreng!I Vrådal har en også Vrådal Golfpark som tilbyr en flott opparbeidet golfbane med 9-hulls bane i naturskjønne omgivelser.Egen kiosk og kafeteria tilhørende golfparken.Det er også ca. 30 min. kjøring til Gautefall Skisenter med mange aktivitetstilbud for store og små. Alpinanlegg, oppkjørte skiløyper, lysløype og skiskyterarena.På under 2 timer når du de største byene i Telemark, Vestfold og Agder. Samt ferjefobindelse til Danmark, Sverige og Tyskland.Se nabolagsprofilen bak i salgsoppgaven for avstander til butikker og lignende.Gå også inn på nettsiden:http://www.nissedal.kommune.no/Her finner man totaloversikt over alle aktiviteter, tjenester, kultur- og servicetilbud i Nissedal kommune. Adkomst Fra Sandefjord: Følg E-18 mot Kristiansand, ta av ved avkjøring Kragerø. Kjør til Drangedal (ca 30 km ), videre mot Bostrak, og følg vegen rett fram i ca. 40 km. Ta til venstre mot Treungen når du kommer ut ved Steane. Følg vegen ca. 16 km og ta inn til venstre skiltet til Heimre Rapvatn. Følg vegen rett frem og ta første til høyre videre skiltet til Heimre Rapvatn. Følg vegen til du kommer inn på hyttefeltet og ta vegen til høyre. Følg vegen og hytta ligger i enden.Fra Kristiansand: Kjør mot Birkeland og videre Herefoss, Hynnekleiv, Dølemo, Åmli, Treungen. I Treungen sentrum følger du vegen rett frem mot Vrådal. Etter ca 20 km ta til høyre skiltet mot Heimre Rapvatn. Følg vegen rett frem og ta første til høyre videre skiltet til Heimre Rapvatn. Følg vegen til du kommer inn på hyttefeltet og ta vegen til høyre. Følg vegen og hytta ligger i enden.Hytta vil være merket med Krogsveens Til Salgs skilt.Koordinater for GPS-navigasjon:N: 59 gr. 07,44 minØ: 8 gr. 31,91 min Bebyggelse Bygningen er oppført i tre.Hytta står på 64 pilarer på fjell. 20 cm. isolasjon i gulv og 15 cm. isolasjon i vegger. Liggende villmarkspanel på utvendige vegger. Shingel på tak. Vinduer i impregnert furu med 2-lags isolerglass. Innvendige dører i heltre furu.Stor terrasse rundt store deler av hytta med impregnert materiale, med noe takoverbygg.To solcellepanel på hyttevegg.Vi gjør oppmerksom på at boligen er oppført iht. andre krav og byggeforskrifter enn de som gjelder pr. i dag, herunder krav til varig opphold, da det er byggeforskrifter på oppføringstidspunktet som var gjeldende. Oppvarming Vedfyring i stue og gassovner.Dersom beboelsesrom ikke har vegg- eller fastmonterte varmekilder ved visning følger dette heller ikke med. Nøkkelinformasjon bademuligheter bilvei båtplass fiskemuligheter turterreng utsikt

Kontakt selger Del

Rating:

Nyttig informasjon

• Unngå svindel ved å handle lokalt eller benytt PayPal som betalingsmiddel
  • Aldri betal med Moneygram eller andre anonyme betalingstjenester
  • Bruk sunn fornuft. Virker et tilbud for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det.
  • Dette nettstedet er ikke involvert i noen transaksjoner. Vi håndterer ikke betalinger eller forsendelser.