Administrer informasjonskapsler

Sjekk med annonsør ÅSETNO - Sydvendt tomt med praktutsikt - Meget usjenert beliggende nær snaufjellet

Endret: August 23, 2015
  • Sted: Ål, Ål

Beliggenhet Flott beliggende hyttetomt på vakre Åsetno sydøst for Reineskarvet og Blåbergi. Stedet er et meget godt utgangspunkt for førsteklasses helårs turterreng i et av landets flotteste friluftsområder. Eiendommen ligger i nærhet til preparerte skiløyper, og sommerstid er jakt, fiske, sykkel- og fotturer yndet aktivitet. Like innenfor eiendommen åpner snaufjellet seg, og kan by på flere topper opp mot 1500-1600 moh. For de tøffeste kan en topptur opp Reineskarvet 1791 m.o.h by på store naturopplevelser. Nærområdet består av meget spredt hyttebebyggelse og generelt mye friareal og lite trafikk. Avstanden til Ål Alpinsenter er ca. 8 km. Avstanden til Ål sentrum er ca. 15 km. Adkomst Ta av fra RV 7 mot Vats ca. 3 km øst for Ål sentrum. Etter ca. 2 km ta av til høyre mot Sehl og umiddelbart til venstre. Følg denne veien ca. 2 km. I kryss hvor veien kommer inn på møtende vei sving 180 grader og følg veien oppover noen hundre meter til bomkasse. Følg veien opp på fjellet og kjør ca. 2 km forbi parkeringsplassen på Skrindehaugen og hold høgre i veidele hvor du får hytte midt imot. Følg veien ca. 600m, passer to innkjøringer til høgre underveis, og ta tredje vei til høgre. Kjør ca. 500m og ankom eiendommen på venstre side. Tomtebeskrivelse Tomten er noe skrånet og det bør påregnes en del opparbeidelse til innkjøring og gårdsplass. Tomten er ellers bevokst med typisk høyfjellsvegetasjon, i all hovedsak bestående av lavtvoksende fjellbjørk. Vei, vann og kloakk Vei: Privat helårsvei. Vann: Mulighet for å etablere egen grunnvannsboring. Avløp: Mulighet for å etablere eget avløpsanlegg (selger tar forbehold for dette, og henviser til nærmere undersøkelse i Ål kommune). Kjøpsbetingelser Avtale om kjøp skjer i henhold til de avtalebetingelser som fremgår av komplett salgsprospekt. Regulering Eiendommen er regulert til fritidsformål. Se reguleringsbestemmelser vedlagt.

Kontakt selger Del

Rating:

Nyttig informasjon

• Unngå svindel ved å handle lokalt eller benytt PayPal som betalingsmiddel
  • Aldri betal med Moneygram eller andre anonyme betalingstjenester
  • Bruk sunn fornuft. Virker et tilbud for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det.
  • Dette nettstedet er ikke involvert i noen transaksjoner. Vi håndterer ikke betalinger eller forsendelser.